Креативност в рекламата – Rethink

Публикувано на 14 January 2013 by admin

Знаете ли, че в Япония на година стават 1500 заметресения? Знаете ли, че човек вижда по-добре когато е изплашен или, че факс машината е измислена преди телефона? Тези и още много други интересни факти може да научим от креативната рекламна кампания на канадския музей на науката във Ванкувър.

креативност-в-рекламата

Самата идея е на рекламната агенция Rethink, която определено знае как да привличе вниманието на потребителя. Из целия град са пръснати оригинални outdoor реклами, съобщаващи интересни факти, за които не бихме се досетили да прочетем.

Една от тях е доста забележителна, представляваща билборд покрит с  57 грама злато, на стойност 6000 долара. Посланието гласи  ”2 унции злато могат да покрият билборд”, а самата реклама е под наблюдението на денонощна охрана.

Научното обяснение е, че златото е много мек метал, който може да се оформя и разпъва много лесно.  28 грама или 1 унция злато може да покрие 30 м квадратен лист от двете страни.

Трябва да отбележим, че начина на поднасяне на тази реклама е наистина много приятен и ненатрапчив. След такова облъчване ние определено бихме посетили музея на момента!

Разгледайте галерията и научете още интересни неща заобикалящи ни всеки ден…

снимки © Rethink

Източник : Rethink; Science World

Подготвил : lejerno.bg

Виж също :



Вашият коментар

Current month ye@r day *